mirandis

Alla inlägg den 7 april 2014

Av Miranda Engman - 7 april 2014 17:21

förlåt om jag inte har bloggat men jag sa ju att jag är dålig på att blogga men nu kan jag göra ett inlägg 

jag lyssnar på musik just nu och nu undrar ni säkert vad det är jag lyssnar på jo det ska jag berätta för er jag lyssnar om och om och om igen på alla låtar som the fooo har gjort om ni gillar the fooo så skriv en komentar till mig och berätta lite vad ni tycker om dom och vad ni tycker om min blogg jag skulle bli över lycklig om ni berättade för era kompisar om min blogg så att jag kan få lite flera följare!!!!

själv tycker jag att killarna är sexiga jag har aldrig träffat dom men mitt mål är att få en kram och puss av alla

nu ska jag vara med en kompis vi ska fortsätta med att lyssna på the fooo sen ska vi äta och jag ska sminka henne men jag hoppas att ni gör det som jag sa tidigare men nu måste jag gå 


puss o kram hejdå    

Presentation

Hej mitt namn är Miranda, jag är 15 år och bor i Köping. På fritiden gillar jag att umgås med kompisar och blogga. Jag älskar smink och kläder. Hoppas ni gillar min blogg :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards