mirandis

Alla inlägg under mars 2014

Av Miranda Engman - 23 mars 2014 17:47

hej alla idag har jag inte gjort någonting men jag ska kolla lite på pll men jag skriver imorgon hur det har varit i skolan puss o kram hejdå 

Av Miranda Engman - 22 mars 2014 23:20

hej jag glömde bara säga att ni som kollar på min blogg snälla säg till era kompisar att dom också kan kolla in här och jag ska uppdatera min blogg så ofta som jag bara kan.


jag lovar  godnatt alla där ute puss

Av Miranda Engman - 22 mars 2014 23:05

hej idag har jag varit i stallet och jag ska börja med att rida på torsdagar det ska bli så jäkla kul och jag börjar redan nu på torsdag jag vill bara att det ska bli torsdag nu    bara så ni vet så när jag fyller år så ska jag lägga ut bilder på allt som jag har fått men nu är jag as trött skriver imorgon godnatt och puss o kram

Av Miranda Engman - 22 mars 2014 12:58

hej idag har jag inte hunnit göra någonting förutom att kolla på en film men jag ska snart till stallet och se hur mycket det kostar att börja rida sen ska jag vara med min kompis och vi ska planera hur vårat hus ska se ut men jag skriver mera senare puss o kram hejdå

Av Miranda Engman - 21 mars 2014 19:53

Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men jag ska försöka att blogga mera nu men en liten uppdatering om mitt liv: jag har skaffat en as snäll, snygg, söt och omtänksam flickvän. vi blev ihop 24/2-2014 så nu på måndag har vi varit ihop i en månad. ( känns bra )

jag och min kompis sitter och face timar just nu och vi planerar hur vårat hus ska se ut och hur många barn jag och min flickvän ska ha jag tror att vi bara ska ha typ två eller tre för att jag orkar nog inte med att ha fler än tre hemma det skulle bli  rättså jobbigt.

nu vet jag inte vad jag ska skriva mer men jag kan skriva mera imorrn godnatt puss o kram ses imorrn

Presentation

Hej mitt namn är Miranda, jag är 15 år och bor i Köping. På fritiden gillar jag att umgås med kompisar och blogga. Jag älskar smink och kläder. Hoppas ni gillar min blogg :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards