mirandis

Alla inlägg under december 2013

Av Miranda Engman - 29 december 2013 22:26

 


 


hej jag fick dem här fast en svart marter drama sen har jag fått en bok med massa maträtter och en bok med disertter 


puss o kram

Av Miranda Engman - 29 december 2013 00:41


 

 

 

hej den här fick jag i julklapp av min kusin det är en victoria secret body lotion det ska lukta lotus blomma och juicy apple ( jag vet inte vad juicy apple är för något men det luktar det iallafall )

jag tycker att den luktar jätte gott 

Av Miranda Engman - 28 december 2013 23:20

hej igen nu har hela min familj spelat monopol ända sedan klockan var runt sju och jag förlorade bu hu men nu så ska jag sova för att vi ska upp tidigt imorgon bara för att vi ska fira jul jippie kul måste sova 


puss o kram hejdå

Av Miranda Engman - 28 december 2013 19:03

jahaop då har man städat väldigt mycket idag och har bråkat med min lillebror men nu är det lungt igen skönt

Av Miranda Engman - 28 december 2013 13:22

hej nu har jag tränat lite zumba det är en dans och är as kul man kan både träna och bara dansa men om man tränar så kan man tappa 1kg på ett pass ( ett pass är en timme ) det är värkligen as kul jag har fastnat för den träningen men jag ska snart börja med att gå på gym och jag kommer att blogga om vad jag har gjort på gymmet sen när jag har börjat men nu har jag inget att skriva igen men skriver igen sen 


puss & kram

Av Miranda Engman - 28 december 2013 11:42

god morgon nu har jag nyss ätit frukost och är as mätt men vi ska ändå baka både sockerkaka och köttbullar sen ska jag kanske spela lite på mobilen men jag kan inte blogga mera just nu men jag bloggar mera när jag har något att blogga om

Av Miranda Engman - 28 december 2013 00:31

nu har jag haft en helt underbar dag och kväll med hela min familj och nu så ska vi alla gå och sova så det här får lov att bli mitt sista inlägg för idag god natt alle sammans  

Av Miranda Engman - 27 december 2013 18:37

jahap då sitter man och kollar på shrek med hela familjen inte presis vad jag hade väntat mig att vi skulle kolla på men det funkar väll + så är det första shrek filmen och jag har redan sett alla tre filmer.

inan vi åt mat så klipte jag mig och sen hjälpte min mamma mig med att färga halva mitt hår ( dip dye ) 

så nu är jag blondare nertill på håret ( det är väldigt svårt att förklara men jag försöker iallafall )


Presentation

Hej mitt namn är Miranda, jag är 15 år och bor i Köping. På fritiden gillar jag att umgås med kompisar och blogga. Jag älskar smink och kläder. Hoppas ni gillar min blogg :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards